تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

مسیر پیشنهادی روز جمعه و قرار هماهنگی

 سلام


قرار هماهنگی آفرود این هفته

زمان : ساعت 8.30 بعد از ظهر 2 شنبه 

مکان: کافی شاپ شهریار


نقشه منطقه بستان آباد رو آپ لود کردم تا قبل از قرار هماهنگی این هفته همه اطلاعات نسبی از مسیر داشته باشن.


پیشنهاد من  اینه که طبق روال برنامه های قبلی صبح که انرژی بیشتر داریم از مسیر پیست اسکی سهند و قوش گلی وارد مسیر آفرود بشیم و برگشت از جاده تبریز بستان آباد باشه، تا نظر دوستان چی باشه.


لینک دانلود کامل ترین نقشه آذربایجان که من تونستم پیدا کنم(کلیک).


نظرات 1 + ارسال نظر
علی پاترول شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:15

عرض به خدمت دوستان که واسه رفتن به بستان آباد تا جایی که من میدونم از روستای ثمر خزان باید رد شد(روستای آخر تو مسیر پیست اسکی)که روستای بعدیم نوجه دهه ...
گوش گلی یه مسیر بن بسته که فقط میشه رفت اونجارو دید و برگشت...
البته میشه طوری برنامه ریزی کرد که اول بریم گوش گلی هم دریاچه رو ببینیم و هم با ماشینا برف بازی کنیم .بعدش برگردیم بریم بستان آباد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد