تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

توجه

سلام دوستان ... 

سعی کنید تو هر بازدیدی که از وبلاگ میکنید نظر بنویسید تا هم نویسنده ها سر شوق بیان و مطالب و عکسای بیشتری بذارن هم بازدید کننده ها از جو گروه با خبر بشن... 

 با تشکر...

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:47

علی جان شمام لطف کن حواست به تایید نظر ها هم باشه البته من خودمم هر روز ۱۰ - ۲۰ باری چک می کنم ولی بعضی وقتا در گیر میشم مثل این چند روزی که در گیر بازسازی کف آی بالاسی بودم ممنون.

علی پاترول یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:21

به روی چشم...
منم سعی میکنم هر روز چکشون کنم

محمد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:07

دیروز یکی میگفت بیایین یه برنامه ۳ روزه بریزیم......

سعید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47

3 روز هارا؟ من وارام، بیر هفته دی ماشین منی مینیب، ایندی ایستیرم عوضین چخام

غلی پاترول دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

3 رووووووز؟
کجا؟
کی؟
اگه روز تعطیل نباشه یکم سخت میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد