تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

انتخاب لوگو


یه سری  لوگو  از گروه های مختلف آفرود جمع کردم، یه پیش زمینه ازشون داشته باشین تا تو قرار هماهنگی در موردشون برای انتخاب لوگو مناسب، صحبت کنیم.


هر کدوم از لوگو ها یه شماره کنارش هست حتما نظر بدین تا یه برآورد اولیه هم داشته باشیم.


ممنون میشیم بازدید کننده هایی که عضو گروه نیستن هم  با نظراتشون به ما کمک کنند.




چرا کسی نظر نمیده ؟ تا ساعت 15.45 حدود 90 تا بازدید داشتیم بودن حتی یه نظر، واقعا کسی نظری نداره ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
علی پاترول دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:03

به نظرم چون گروهمون تو تبریز فعالیت داره و اکثر مسیر هایی که میریم کوهستانیه...
کوه سهندو سنبل لوگومون قرار بدیم...علاوه بر اون باید عکس یه ماشین شاسی بلندم باشه...
در کل به نظرم باید ترکیبی از 1 و 11 یا 1 و 9 باشه

علی بهگام دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 17:00

من با علی موافقم. ولی اگه تا حد امکان زیاد شلوغ نباشه بهتره. در ضمن اسم گروه هم بهتره زیره لوگو نوشته بشه. البته به نظر من!

amin دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:10

سلام
منم دوست تی تی و پاترول دات ای آر
میگم بهتر نیست تو لوگوها تغییراتی داده بشه؟
مثلا حداقل اسم سایت زیرش نوشته بشه؟

amin دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:31

اینارو یه نگاه بنداز بهشون


http://1.xm.comuf.com/images/de7d2b90d554.jpg

علی پاترول سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:46

امین جان از طرحی که زدی بی نهایت تشکر...
حتما اسم سایتو رو لوگو میزنیم...
فونتاتم عالی هستن

امیرروحی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:38

من عضو گروه شما نیستم .ولی علاقمند هستم .
علامتی که رو سایت دارین به نظر من بهتر از بقیه است.در ضمن این که خانواده ها هم بتونن تو گروه شرکت کنن سعی کنین کارهای را انجام بدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد