تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

عکس های روز جمعه ۲۱ ابان مسیر قوش گلی و چینی بولاق

این من و این برف   

و..... 

 

در حال برف روبی 

 

اینم کمک های دوستان 

 

 

از قدیم میگن تو اذربایجان میشه هر ۴ فصلو در عرض یه روز دید......عکس پایینو با بالایی ها مقایسه کنید 

 

 

اینجا هم چینی بولاقه  

 

 

 

این عکسو انداختم تا ارتفاعو حال کنید.. البته استاده ما علی اقا .و یاره قدیمی اقا هادی هم هستن 

 

 

سعید و حامد در حال حمام افتاب 

 

و ماشینا.... 

 

اینم بنده 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی پاترول شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:04

تشکرلر

cell_ehsan یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:40

با سلام
من از طریق سایت تیونیگ تاک با شما آشنا شدم . تبریز دانشجویم و علاقه فراوانی به آفرود دارم . در هر صورت در منطقه خودمان دوستان زیاد بودند و با هم می رفتیم ، اما اینجا تنها هستم و نیازمند کمک سبزتان .
آقا برای برنامه بعدی ، اگه جا بود من هم هستم . البته اگه شما خواستید که یک همسفر تازه داشته باشید .

سعید یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:46

قسمت عضویت رو مطالعه کنید.

سعید یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:06

http://tabrizoffroaders.blogsky.com/pages/members/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد