تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

تبریز آفرود - کلبه پیر Tabriz OffRoad.com

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند.

کلیبر - قلعه بابک - جنگل های آینالو

.

.

.

.

.

.

.

.

.


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

سلام دیکه کف کردم به همراه سرگیجه همه عکساتون رو دیدم خیلی عالی بود ای کاش منم میتونستم بیام توی تیمتون خیلی با صفایین حیف که دووریم

vahid4x4 جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:39

سلام خدمت شما عزیزان اذری زبان تصاویر بسیار زیبا ودلنشینی گذاشتید من وحید از مرکز ایران مدتی است که به این وبلاگ سری میزنم هموطنان اذری بسیار مهربان هستند من هم امیدوارم اگر افتخار بدید در یکی از این تورها شرکت کنم واز مناطق زیبای شما استفاده کنم.موفق باشید.

bahamin دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:36

شرکت در برنامه های تبریز آفرود رایگان بوده و رایگان خواهد ماند. هر کی دلش خواست بیاد خوشحال میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد