با اینکه قبلا حضوری فعال در برگزاری این مسابقه، اسپانسر، طراحی مسیر و ... داشتیم ولی با توجه به مسائل بوجود آمده و تصمیمات اخیر گروه تبریز آفرود از برگزاری مسابقه انصراف داده و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص نحوه برگزاری و مسائل پس از برگزاری مسابقه نخواهد داشت.
مناسب تر دیدیم اعتبار تبریز آفرود صرف مسابقه ای نشود که عوامل برگزاری جزو شرکت کنندگان مسابقه هستند.
تلاش بر این بود که مسیری استاندارد، مناسب و مبتنی و بر اصول علمی تدارک دیده شود، طرح مسیری که به مذاق بعضی ها خوش نیامد :
نقاط و موانع موجود در پیست:
1- نقطه شروع.
2- چاله آب با ابعاد 10 * 5/2 به عمق 5/0 متر.
3- عبور از روی لاستیک های به هم پیوسته.
4- پلکان: 2 یا 3 پله به اندازه خودروی 5 درب استاندارد.
5- پلکان یکطرفه: در این مانع خودرو بصورت عرضی بصورتی که ابتدا دو چرخ سمت راست خودرو برروی یک پله عرضی قرار میگیرد و سپس سمت مخالف در همین حالت قرار می گیرد.
6- شیب بغل یا عرضی : تپه ای است که خودرو بایستی مسیر شیب در عرض طی کند.
7- شیب عمودی.
8- زلزله: سرعت گیرهای پشت سرهم.
9- پرش: خودرو پس از طی مسیر مستقیم به یک برجستگی رسیده و حرکت جامپ را انجام می دهد.
10- نقطه پایان.
بهتر
انشاا... برای نگاه کردن که حضور دارین؟ یا اون رو هم نه؟
من به عشق حضور شما میخواستم بیام
جز ای ول ای ول و دمتون گرم مگه میشه چیزی گفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!